Oλες οι αποστολές γίνονται με την ΕΛΤΑ courier.

Ο χρόνος που απαιτείται για να παραλάβετε το δέμα που αποστέλλουμε με κούριερ είναι συνήθως

– Mια εργάσιμη μέρα για Αττική,

– 2-3 εργάσιμες ημέρεςγια την υπόλοιπη Ελλάδα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις μικρών απομακρυσμένων νησιών ή δυσπρόσιτων περιοχών 3-5 ημέρες. Παρακαλώ σημειώστε ότι παραδόσεις δεμάτων από την κούριερ γίνονται Δευτέρα έως Παρασκευή. Σε περιπτώσεις γενικών απεργιών και σε περιπτώσεις έντονης κακοκαιρίας οι παραπάνω ημέρες είναι πιθανόν να αυξηθούν. Σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε καμία ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις που δεν οφείλονται σε εμάς. Εάν περιμένετε δέμα από εμάς και

 δεν το έχετε παραλάβει εντός των παραπάνω αναφερόμενων ημερών παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θα σας ζητηθεί να υπογράψετε για την παραλαβή του δέματος. Αυτό σημαίνει ότι στην διεύθυνση που μας δίνετε θα πρέπει να είναι κάποιος εκεί για να παραλάβει το δέμα. Εάν η κούριερ δεν βρει κάποιον εκεί θα αφήσουν “σημείωμα” και θα ξαναπροσπαθήσουν να σας παραδώσουν το δέμα. Αν η κούριερ δεν καταφέρει να σας βρεί σε τρεις προσπάθειες το δέμα θα επιστραφεί σε εμάς πίσω. Αν επιστραφεί και θέλετε να σας ξανασταλεί θα πρέπει να πληρώσετε για την δεύτερη αποστολή.

Το κόστος αποστολής των προϊόντων μας στην Ελλάδα είναι 2,80€ για παραγγελίες κάτω των 50€ και δωρεάν για παραγγελίες άνω των 50€.

  Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 – 17.00 για την Αττική

Για την υπόλοιπη Ελλάδα ισχύουν οι ώρες παράδοσης του εκάστοτε τοπικού καταστήματος της ΕΛΤΑ courier

 ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Εάν η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί πριν τη 1 μ.μ. αποστέλλεται την ίδια ημέρα.

Εάν η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί μετά από τη 1 μ.μ. αποστέλλεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο αποστέλλεται την Δευτέρα.

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στην  αποθήκη μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα

επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε ένα παρόμοιο προϊόν ή να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να αποστείλουμε το υπόλοιπο της παραγγελίας σας χωρίς αυτό.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σου, είτε σε σχέση με το προϊόν, είτε σε σχέση με την πληρωμή του και η επικοινωνία μαζί σου είναι αδύνατη (επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχεις καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα).

Για όλες τις αποστολές των παραγγελιών σας θα σας αποσταλλεί track number ώστε να έχετε την δυνατότητα παρακολούθησης της εξέλιξης στην διαδικασία παράδοσης.